Ειδήσεις

Εκπαιδευτικά προγράμματα της Αιαντείου Δημόσιας Βιβλιοθήκης Αταλάντης


programmataΑπό την Αιάντειο Δημόσια Βιβλιοθήκη Αταλάντης ανακοινώθηκαν τα ετήσια εκπαιδευτικά προγράμματα για το σχολικό έτος 2016-2017. Το κάθε πρόγραμμα ανάλογα με τη θεματολογία του απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή και σε πολίτες που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

  1. «Από το φτερό και το κοντύλι έως τον ηλεκτρονικό υπολογιστή: Η ιστορία της γραφής»

Στόχος: Η γνωριμία του μαθητή με την ιστορία της γραφής και την εξέλιξή της. Σε συνεργασία με το Αρχαιολογικό Μουσείο Αταλάντης.

Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

  1. «Ψάχνοντας τα συναισθήματά μου»

Στόχος: Διαχωρισμός των συναισθημάτων και ταξινόμηση αυτών.

Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. «Τα φυτά και οι γεύσεις των Λοκρών, ως στοιχεία πολιτιστικής ταυτότητας»

Στόχος: Η γνωριμία των μαθητών με τη χλωρίδα, τα ήθη και τα έθιμα της Λοκρίδας. Σε συνεργασία με το Αρχαιολογικό Μουσείο Αταλάντης.

Απευθύνεται σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. «Παιχνίδια του Κρασιού και της Αμπέλου…»

Στόχος: Η απόκτηση γνώσεων σχετικά με τα στάδια και τις διαδικασίες παρασκευής του κρασιού και τον πολιτισμό του. Σε συνεργασία με το Κτήμα Χατζημιχάλη

Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. «Ο κύκλος του νερού»

Στόχος: Η καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης. Σε συνεργασία με το Αρχαιολογικό Μουσείο Αταλάντης. Παρουσίαση: «Ένα κουτί γεμάτο νερό» – «Απορρίμματα και ανακύκλωση» – «Ιστορίες για τα σκουπίδια»

Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. «Ταξιδεύοντας με το βιβλίο-τρένο στον κόσμο της γνώσης»

Στόχος: Η προώθηση της φιλαναγνωσίας. «Έλα να φτιάξουμε μια ιστορία»

Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. «Ένα ταξίδι με μία καρτ-ποστάλ…»

Στόχος: Ταξιδεύω στις Ηπείρους της γης και γνωρίζω τον πολιτισμό τους.

Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. «Αναζητώ-πληροφορούμαι-μαθαίνω: Η Ταξινόμηση Dewey, εργαλείο γνώσης»

Στόχος: Εκπαιδεύοντας τον αναγνώστη

Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. «Η Βιβλιοθήκη μια γέφυρα προς την Τέχνη – Αντιγράφοντας τον Καλλιτέχνη»

Στόχος: Η καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της συμμετοχής του μαθητή, η γνωριμία των υλικών και των εργαλείων αντίληψης και η συμβολή των Τεχνών στον Πολιτισμό.

Απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. «Αναζητώ Εργασία με αρωγό τη βιβλιοθήκη»

Συμβουλευτικό Πρόγραμμα που πραγματοποιείται σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ Future Library με τη στήριξη του Ιδρύματος Στ. Νιάρχος.

Απευθύνεται σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε κάθε πολίτη

  1. «Μοιράζομαι δεξιότητες και τεχνικές, μεταδίδω γνώση δημιουργώντας»

Απευθύνεται σε κάθε πολίτη και θα πραγματοποιηθεί από εθελοντές

Προηγούμενο άρθρο Πολίτες της Φθιώτιδας τιμούν την Δρ. Μαριέττα Γιαννάκου για τη συμβολή της στην εκπαίδευση
Επόμενο άρθρο Στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις οδήγησαν σε 36 συλλήψεις στη Στερεά Ελλάδα