Ειδήσεις

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συμμετείχε στην 45η WORLD TRAVEL MARKET


Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο της αξιοποίησης όλων των διαθέσιμων εργαλείων και καναλιών επικοινωνίας και με στόχο την επιπλέον ανάδειξή της ως ιδανικό τουριστικό προορισμό, συμμετείχε με  επιχειρηματίες του κλάδου, στη διεθνή τουριστική έκθεση «WORLD TRAVEL MARKET (WTM) 2024»(4-8 Νοεμβρίου) στο Λονδίνο.

Στην «45η WORLDTRAVELMARKET (WTM)», με τους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες, επαγγελματίες τουκλάδου και εκθέτες ανά έτος, η Ελλάδα υπήρξε τιμώμενη χώρα και με την ισχυρή παρουσία των συνεκθετών της, μεταξύ των οποίων και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, δημιούργησε μία ιδιαίτερη δυναμική μεταξύ των επαγγελματιών και επισκεπτών, για τους οποίους πλέον αποτελεί μία σταθερή επιλογή.

Η συμμετοχή της  Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας  στην «WTM», αποτέλεσε μία εξαιρετική ευκαιρία για την επιπλέον προβολή του τουριστικού της προϊόντος σε μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, καθώς η εν λόγω έκθεση συγκεντρώνει συστηματικά τους κορυφαίους επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο,γεγονός που αποτελεί τεράστια πρόκληση αλλά και ευκαιρία για την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και την εδραίωση της ως δημοφιλή και ανταγωνιστικό πλέον προορισμό.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Φανή Παπαθωμά δήλωσε σχετικά:«Στη μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη Τουριστική Έκθεση του κόσμου, σε ένα κυριολεκτικά τεράστιο τουριστικό ραντεβού, γεμάτο εμπειρία, γνώσεις, καινοτομία, αναρίθμητες πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου και τις διεθνείς τάσεις αλλά εξαιρετικές ευκαιρίες για συνεργασίες, η Περιφέρειά μας δεν θα μπορούσε να απουσιάζει.

 

Κατά την διάρκεια  της έκθεσης παρουσιάστηκε το πλήρως ανανεωμένο και δυναμικό πρόγραμμά τουριστικής προβολής, εμπλουτισμένο με δράσεις-εκδηλώσεις-διοργανώσεις, απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της παγκόσμιας τουριστικής τάσης,  υλοποιήθηκαν  προκαθορισμένες «Β2Β» συναντήσεις  με ταξιδιωτικά γραφεία και touroperators και διαμορφωτές κοινού από όλο τον κόσμο  με στόχο όπως πάντα την επιπλέον προβολή,  την ποιοτική ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας και της εξωστρέφειας των τουριστικών επιχειρήσεων της Περιφέρειάς μας,την ενίσχυση των ήδη συνεργαζόμενων αγορών αλλά και το άνοιγμα νέων ενώ παράλληλα συζητήθηκαν οι δυνατότητες για την δημιουργία επιπλέον συνεργασιών και την σύναψη συμφωνιών με στόχο την επιπλέον αξιοποίηση και διεύρυνση της Βρετανικής αγοράς.

 

Ακολουθώντας  πιστά  το Στρατηγικό μας πλάνο, απόλυτα προσαρμοσμένοι στην εκάστοτε Παγκόσμια Τουριστική τάση, προβάλουμε στο μέγιστο βαθμό τα αναρίθμητα πλεονεκτήματα μας ως προορισμός, σε ολόκληρο τον κόσμο με κάθε δυνατό τρόπο, αναπροσαρμόζουμε διαρκώς το δυναμικό μας πρόγραμμα και    εκμεταλλευόμενοι  την εμπειρία και την τεχνογνωσία των σπουδαίων επαγγελματιών  και των παραγωγών μας αναβαθμίζουμε συστηματικά το τουριστικό μας προϊόν και ενισχύουμε  την τουριστική μας ταυτότητα».

Προηγούμενο άρθρο Τοποθετήσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην παρουσίαση της οπτικής ταυτότητας του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης
Επόμενο άρθρο Συμβασιοποιήθηκε και ξεκινά η κατασκευή του φράγματος Δομοκού