Ειδήσεις

Καθολική χρήση συστήματος ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων στο Δήμο Δομοκού


Ο Δήμος Δομοκού από τη Δευτέρα 1η Μαρτίου υιοθετεί για τη λειτουργία των υπηρεσιών του, το πληροφοριακό σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων και εργασιών «ΙΡΙΔΑ», αντικαθιστώντας έτσι την έντυπη εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία, στοχεύοντας στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών πρωτοκόλλου, ψηφιακής διακίνησης και αρχειοθέτησης εγγράφων, λήψης υπογραφών και διεκπεραίωσης. Ο Δήμος Δομοκού είναι ο πρώτος Δήμος της Στερεάς Ελλάδας και ανάμεσα στους πρώτους πανελλαδικά, ο οποίος χωρίς να δαπανήσει δημοτικούς πόρους, περνά στην ψηφιακή εποχή της ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων και εργασιών.

Το Σ.Η.Δ.Ε. «ΙΡΙΔΑ» έχει διατεθεί δωρεάν από την Πολεμική Αεροπορία και φιλοξενείται στις υπηρεσίες Κυβερνητικού Νέφους (G-cloud) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων. Συνιστά  ένα σύγχρονο, αποτελεσματικό, ασφαλές και διαφανές πληροφοριακό σύστημα για τη διαχείριση και διακίνηση των εγγράφων από το οποίο θα προκύψουν σημαντικά οφέλη, όσον αφορά την εξοικονόμηση πόρων, τη διακίνηση της αλληλογραφίας, την εξοικονόμηση χρόνου, την αύξηση της παραγωγικότητας, της ασφάλειας των πληροφοριών και της καλύτερης παρακολούθησης των  εκκρεμοτήτων σε όλα τα επίπεδα της υπηρεσιακής ιεραρχίας, ενώ πρόκειται να συμβάλλει στην καταγραφή  και διόρθωση βασικών διοικητικών λειτουργιών του Δήμου.

Η καθολική χρήση του «ΙΡΙΔΑ» από το Δήμο Δομοκού είναι αποτέλεσμα του Μνημονίου Συνεργασίας, το οποίο υπέγραψε ο Δήμαρχος Δομοκού, κ. Χαράλαμπος Λιόλιος με τον  Υφυπουργό Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο και τον Υποπτέραρχο του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.) κ. Νικόλαο Ρέτσα.

Ο Κανονισμός Λειτουργίας που αφορά στην λειτουργία του Σ.Η.Δ.Ε. «ΙΡΙΔΑ» στο Δήμο Δομοκού εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο με την υπ΄αριθμ 155/2020 απόφασή του, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε η εκπαίδευση των στελεχών και των αιρετών του Δήμου. Η υποστήριξη του συστήματος «ΙΡΙΔΑ» σε θέματα λογισμικού θα γίνεται από τα αρμόδια στελέχη του υπουργείου Εσωτερικών και από τα εκπαιδευμένα, για το σκοπό αυτό, στελέχη του δήμου μέσω υπηρεσίας τύπου «Help Desk».

Προηγούμενο άρθρο Εκστρατεία για την πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου από το Δήμο Λοκρών
Επόμενο άρθρο Επίσκεψη Δημάρχου Μακρακώμης στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών για θέματα Αυτοδιοίκησης κ. Στέλιο Πέτσα