Ειδήσεις

18 έργα, προϋπολογισμού άνω των 20 εκατ. ευρώ, εκτός των οδικών αξόνων, στον Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας


Σας προσκάλεσα εδώ, στην έδρα του Δήμου Αμφίκλειας – Ελάτειας, όπως έπραξα την προηγούμενη εβδομάδα στον Δομοκό, αφενός για να αξιολογήσουμε έργα που έχουν ήδη υλοποιηθεί ή δρομολογηθεί τα τελευταία περίπου 4 χρόνια στον Δήμο, και αφετέρου για να ξεκινήσουμε έναν κύκλο ανοιχτών συζητήσεων, που θα ήθελα να καταλήξει στην ιεράρχηση των προτεραιοτήτων για τα επόμενα χρόνια.

Σε αυτή τη διαδικασία, οι θεσμικοί εκφραστές των τοπικών κοινωνιών, και σε τελική ανάλυση οι πολίτες, θα έχετε τον πρώτο λόγο.

Απολογιστικά, και σε βάθος τετραετίας, θέλω να αναφερθώ σε 18 συγκεκριμένα έργα και πρωτοβουλίες για τον Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας.

Αυτά τα έργα έχουν υλοποιηθεί, υλοποιούνται και σχεδιάζονται από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Είναι έργα πνοής, έργα σημαντικά για την καθημερινότητα των δημοτών και την ανάπτυξη της περιοχής.

Έργα, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, ευρωπαϊκή, κρατική ή ιδιωτική, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 20 εκατ. ευρώ, εκτός των οδικών αξόνων, που βρίσκονται σε διάφορες φάσεις ωρίμανσης.

Συγκεκριμένα:

 

1ο. Κατασκευή του δρόμου «Μπράλος – Άμφισσα», ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα «Θερμοπύλες – Ιτέα – Αντίρριο».

Το έργο εντάχθηκε από την Ελληνική Κυβέρνηση, ως δημόσιο έργο εθνικής σημασίας, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υποδομών – Μεταφορών 2021-2027, το οποίο υποβλήθηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με χρηματοδότηση ύψους 285 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, αφορά, μεταξύ άλλων, στη μελέτη και κατασκευή των οδικών υπο-τμημάτων, από τον Μπράλο μέχρι την Αρχή παράκαμψης Γραβιάς και τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη.

Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η μελέτη και κατασκευή 2 σηράγγων, 7 γεφυρών, 6 ισόπεδων κόμβων (3 εξ αυτών σε Μπράλο, Παλαιοχώρι και Σταθμό Μπράλου), 2 Άνω Διαβάσεων, 2 Κάτω Διαβάσεων, καθώς και ενός δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παρόδιων χρήσεων.

Αυτός ο διαγώνιος οδικός άξονας αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά, ως ένα μείζον έργο υποδομής για τη χώρα, ειδικά για τη Στερεά Ελλάδα, που πλέον καθίσταται συγκοινωνιακός κόμβος, με την ολοκλήρωση των – εθνικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας – οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων.

 

2ο. Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού.

Το 2019, το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, τουριστική εγκατάσταση που διαχειρίζεται η ΕΤΑΔ με αυτεπιστασία, μπήκε στον κατάλογο προτεραιοτήτων της.

Παρά την ολοκλήρωση σημαντικών έργων αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των αναβατήρων η οποία ολοκληρώθηκε το 2017, η εγκατάλειψη ήταν εμφανής, ενώ η δυσαρέσκεια των χιονοδρόμων, των επισκεπτών αλλά και των επιχειρηματιών της περιοχής μεγάλη.

Αμέσως ξεκίνησαν αρκετές, παράλληλες εργασίες.

Ενδεικτικά, σύμφωνα και με την ενημέρωση της ΕΤΑΔ:

1ον. Ολοκλήρωση εργασιών συνολικής αποκατάστασης του chalet Φτερόλακας και μερικής αποκατάστασης των chalet 1950 και 1750 στα Κελάρια, προϋπολογισμού 284.500 ευρώ.

2ον. Ολοκλήρωση κατασκευής και λειτουργίας επίγειου Ελικοδρομίου στη θέση «Κελάρια 1750», προϋπολογισμού 427.000 ευρώ, με στόχο να παρασχεθεί η δυνατότητα αεροδιακομιδής τραυματιών.

3ον. Ολοκλήρωση εργασιών οδόστρωσης και ασφαλτόστρωσης των χώρων στάθμευσης στη θέση «Κελάρια 1750», προϋπολογισμού 130.000 ευρώ.

4ον. Επέκταση χώρων στάθμευσης στη θέση Κελάρια και Φτερόλακα, προϋπολογισμού 107.000 ευρώ.

5ον. Εγκατάσταση ολοκληρωμένου συστήματος βιντεο-επιτήρησης, προϋπολογισμού 65.000 ευρώ.

6ον. Έναρξη του σημαντικού έργου εξομάλυνσης των τελικών επιφανειών των χιονοδρομικών πεδίων, το οποίο εφέτος ολοκληρώθηκε σε μια έκταση 50.000 τ.μ.

Η αποπεράτωση των εργασιών τα επόμενα χρόνια σε όλο το εύρος των χιονοδρομικών πιστών, αναμένεται να δώσει υψηλά αποτελέσματα στην επάρκεια της χιόνωσης και την ασφάλεια των επισκεπτών.

7ον. Συμφωνία με Περιφέρεια και όμορους Δήμους, για την ανάληψη από μέρους τους του έργου του εκχιονισμού των οδικών δικτύων που οδηγούν στο Χιονοδρομικό, και ανάληψη από την ΕΤΑΔ της υποχρέωσης εκχιονισμού των parking και της διάστρωσης των χιονοδρομικών πεδίων.

Παράλληλα, σε συνεργασία με τους όμορους δήμους και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, προετοιμάζεται έργο αποκατάστασης των οδικών δικτύων που οδηγούν στο Χιονοδρομικό.

Μέχρι την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, οι όμοροι δήμοι έχουν ήδη προβεί σε έργα ασφαλτόστρωσης για την τρέχουσα χιονοδρομική περίοδο.

8ον. Έμφαση σε θέματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης του Χιονοδρομικού Κέντρου, με τη σύναψη σύμβασης συνεργασίας με εξειδικευμένη εταιρεία για την εφαρμογή των απαιτήσεων των περιβαλλοντικών όρων του, στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος, για το Εθνικό Πάρκο Παρνασσού.

9ον. Πλήρης λειτουργία του Web Ticket, στοιχείο που βελτιώνει τη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου, και το οποίο ήταν ζητούμενο από τους ίδιους τους πελάτες.

Επίσης, νέο σύγχρονο website και ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλές πληροφορίες για τους επισκέπτες, που ανανεώνονται διαρκώς (αναβατήρες σε λειτουργία, πρόσβαση στους δρόμους, διαθέσιμες πίστες χιονοδρομίας, καιρικές συνθήκες).

10ον. Ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Τουρισμού, της μελέτης «Αναβάθμιση και επεξεργασία των λυμάτων και διάθεσης αποβλήτων του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού», συνολικού προϋπολογισμού 186.000 ευρώ.

11ον. Εκκίνηση διερευνητικής διαδικασίας για τη δημιουργία ενός Πρότυπου Κέντρου Cross-Country Skiing & Biathlon στην περιοχή Βρωμοπήγαδο (σε εγγύτητα με τα Κελάρια 1750).

Απώτερος στόχος, η διαφοροποίηση και επαύξηση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος και η παράλληλη ανάπτυξη των δύο αυτών χειμερινών αθλημάτων στο μεγαλύτερο χιονοδρομικό κέντρο της χώρας, που θα αποτελέσει και σημαντικό κέντρο διεξαγωγής διεθνών αθλητικών διοργανώσεων.

12ον. Ολοκλήρωση μελετών αντικτύπου για την οικονομική αποτύπωση της λειτουργίας του χιονοδρομικού στις τοπικές κοινωνίας, στην απασχόληση, στην επιχειρηματικότητα αλλά και – ευρύτερα – στα δημοσιονομικά έσοδα.

13ον. Έναρξη συνεργασίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την υποστήριξη νέων ή οικονομικά ασθενέστερων, που με ένα ενιαίο εισιτήριο θα απολαμβάνουν το βουνό, τους ορεινούς προορισμούς και τα αγαπημένα τους σπορ.

14ον. Προγράμματα διαμόρφωσης συνθηκών πρόσβασης σε ΑμεΑ.

Ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε πιλοτικά το 2021, ενώ σήμερα υλοποιείται σε ευρύτερο πλαίσιο, με τον συντονισμό του Υπερταμείου.

Με όλες τις ανωτέρω ενέργειες, αυξήθηκε σημαντικά η επισκεψιμότητα στο χιονοδρομικό και σε όλους τους όμορους δήμους.

Συγκεκριμένα, την περίοδο 2018-2019, η επισκεψιμότητα κυμάνθηκε σε 128.000 χιονοδρόμους.

Την περίοδο 2020-2021, αυτή ανήλθε σε 140.000 χιονοδρόμους, παρουσιάζοντας άνοδο 10%.

Μάλιστα, για πρώτη φορά στη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου, υπήρξε κερδοφορία.

 

Η ΕΤΑΔ έχει αναθέσει σε εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων την κατάστρωση του επιχειρησιακού πλάνου 2023-2026 για το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού.

Με τη συνεργασία και συμβολή των όμορων Δήμων σε ομάδες εργασίας, η ΕΤΑΔ έχει στόχο:

  • Τη διεύρυνση της λειτουργίας του κέντρου, πέραν της περιόδου χιονοδρομίας.
  • Την προσφορά ανταγωνιστικών πακέτων εισιτηρίων, τα οποία θα προκύψουν από τη μελέτη των συνηθειών και επιθυμιών των επισκεπτών και χιονοδρόμων.
  • Την προώθηση του χιονοδρομικού κέντρου, μέσω συνεργασίας με τουριστικούς πράκτορες αλλά και πλατφόρμες τουριστικών εμπειριών, αυξάνοντας τον αριθμό επισκεπτών, όχι μόνο στο χιονοδρομικό αλλά σε όλη την περιοχή.

 

3ο. Σιδηροδρομική Γραμμή Τιθορέα – Στυλίδα και Τιθορέα – Λιανοκλάδι.

Υπογράψαμε τη Σύμβαση Παροχής Δημόσιας Υπηρεσίας μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ο Πάροχος δεσμεύεται στην πλήρη εκτέλεση συγκεκριμένης δρομολογιακής πολιτικής, που περιλαμβάνει και κάποιους προορισμούς που δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο οικονομικής εκμετάλλευσης.

Την τρέχουσα περίοδο εκτελείται ένα τοπικό δρομολόγιο προαστιακού, Τιθορέα – Μπράλος – Λιανοκλάδι – Λαμία – Στυλίδα.

Αντιλαμβάνομαι τα ζητήματα που προκύπτουν από τον τρόπο εκτέλεσης των δρομολογίων, όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δεσμευτεί στην επιπλέον στελέχωση με μηχανοδηγούς, ώστε μόλις ολοκληρωθεί η εκπαίδευσή τους, το ζήτημα να λυθεί. Εδώ, όμως, θέλω να τονίσω πως το δύσκολο βήμα έγινε.

Με μέριμνα της πολιτείας, των Υπουργείων Οικονομικών και Υποδομών & Μεταφορών, εξασφαλίστηκε η εκτέλεση δρομολογίων στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου, με ειδικά ωφελούμενες τις λεγόμενες «μη εμπορικές γραμμές».

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως πλέον, όλες οι αμαξοστοιχίες σταματούν στον σιδηροδρομικό σταθμό Τιθορέας.

 

4ο. Τηλεδιοίκηση και αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής.

Η ΕΡΓΟΣΕ, στις 6 Μαΐου 2022, παρέδωσε προς χρήση το νέο, σύγχρονο σύστημα τηλεδιοίκησης, που αυτοματοποιεί τη διπλή γραμμή Τιθορέα – Δομοκός.

Η ολοκλήρωση του έργου αυτού θα επιτρέπει, με ενίσχυση της υφιστάμενης ασφάλειας, μεγαλύτερες ταχύτητες στις διαδρομές, αλλά και περισσότερες στάσεις των διερχόμενων αμαξοστοιχιών.

Παράλληλα, η ΕΡΓΟΣΕ προχωράει στην αναβάθμιση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ.

 

5ο. Δίκτυο Αποχέτευσης στην Αμφίκλεια.

Εντάχθηκε προς χρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020», το έργο του δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων και εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων στην Αμφίκλεια, προϋπολογισμού 4,2 εκατ. ευρώ.

 

6ο. Ενίσχυση υποδομών σχολικών μονάδων.

  • Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση, ύψους 000 ευρώ, για την αντικατάσταση κουφωμάτων στο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Τιθορέας.
  • Εξασφαλίσαμε ελαστικό δάπεδο ασφαλείας για το Νηπιαγωγείο Αμφίκλειας, μέσω χορηγίας από τον ιδιωτικό τομέα.
  • Εξασφαλίσαμε, κατόπιν συνεργασίας με την Εταιρεία «Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε.», την ενίσχυση των Δημοτικών Σχολείων Αμφίκλειας, Ελάτειας και Κάτω Τιθορέας, με 3 φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, 3 βιντεοπροβολείς και 1 διαδραστικό πίνακα.
  • Εξασφαλίσαμε έκτακτη χρηματοδότηση για το έργο περίφραξης του Γυμνασίου – Λυκείου Αμφίκλειας.

 

7ο. Ενίσχυση του Κέντρου Υγείας.

Η 5η ΥΠΕ χρηματοδοτήθηκε με 250.000 ευρώ, προκειμένου τα Κέντρα Υγείας και τα Περιφερειακά Ιατρεία της Φθιώτιδας να αναβαθμιστούν.

Το Κέντρο Υγείας Αμφίκλειας θα παραλάβει, εκτιμώ σήμερα το απόγευμα, έναν νέο κλίβανο και νέες στολές εργασίας για το προσωπικό, ενώ, τέλος του μήνα, θα παραλάβει νέο απινιδωτή και καρδιογράφο.

 

8ο. Εντάξεις αγροτικών έργων στο Δήμο.

Στη Δράση 4.3.4 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης εντάχθηκαν τρία νέα έργα, προϋπολογισμού 1,5 εκατ. ευρώ, και συγκεκριμένα:

  • Η αγροτική οδοποιία Μοδίου – Αμφίκλειας, ύψους 000 ευρώ.
  • Η αγροτική οδοποιία Ελάτειας – Αγίας Μαρίνας, ύψους 000 ευρώ.
  • Η αγροτική οδοποιία Λευκοχωρίου – Αγίας Παρασκευής, ύψους 000 ευρώ.

Επίσης, σε προηγούμενες Δράσεις του Προγράμματος εντάχθηκαν τα εξής μεταφερόμενα έργα:

  • Η ανάπλαση οικισμού της Κάτω Τιθορέας, καθώς και η ανάδειξη περιβάλλοντος του Δήμου, προϋπολογισμού 000 ευρώ.
  • Η αγροτική οδοποιία της Τιθορέας, προϋπολογισμού 000 ευρώ.

 

9ο. Εντάξεις έργων στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».

Πρόκειται για τα εξής έργα:

  • Η βελτίωση της ενεργειακής διαχείρισης και η αξιοποίηση ΑΠΕ στις υποδομές ύδρευσης και αποχέτευσης του Δήμου, προϋπολογισμού 1,6 εκατ. ευρώ.
  • Η μελέτη αποκατάστασης και η αξιοποίηση ως πολιτιστικό – συνεδριακό κέντρο του Αρχοντικού Σκλαβούνου στην Αμφίκλεια, καθώς και η μελέτη για τη δημιουργία πολυχώρου πολιτισμού στην Ελάτεια, συνολικού προϋπολογισμού 000 ευρώ.
  • Η βελτίωση των υποδομών και η διαχείριση ύδρευσης στην Αμφίκλεια, την Κάτω Τιθορέα και την Ελάτεια, προϋπολογισμού 4,7 εκατ. ευρώ.
  • Η αγροτική οδοποιία στην Τιθορέα, την Ελάτεια, το Λευκοχώρι και τη Σφάκα, προϋπολογισμού 1 εκατ. ευρώ.

 

10ο.  Έκτακτες χρηματοδοτήσεις.

Πρόσθετες χρηματοδοτήσεις, ύψους 1,1 εκατ. ευρώ, στα εξής:

  • Έργα υποδομής σε δημοτικές κοινότητες, ύψους 000 ευρώ.
  • Πόροι για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης, ύψους 500 ευρώ.
  • Πόροι για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ύψους 400 ευρώ.
  • Πόροι για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών, ύψους 000 ευρώ.
  • Πόροι για την επιπλέον θέρμανση των σχολικών μονάδων, ύψους 000 ευρώ.

Ανάμεσα στα έργα υποδομής, είναι η διαμόρφωση εισόδου της Ελάτειας, καθώς και σχετικά έργα υποδομών στην Κάτω Τιθορέα, την Αμφίκλεια, το Ζέλι και το Τιθρώνιο.

 

11ο. Αθλητικές Εγκαταστάσεις.

Μετά από σχετική πρόταση του Δήμου, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ 2» η βελτίωση υποδομών των γηπέδων της Αμφίκλειας και της Ελάτειας, καθώς και η διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου του Κλειστού Γυμναστηρίου Ελάτειας, συνολικού προϋπολογισμού 600.000 ευρώ.

Επίσης, το έργο του φωτισμού και της περίφραξης του γηπέδου ποδοσφαίρου της Κάτω Τιθορέας εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, με προϋπολογισμό 239.000 ευρώ.

 

12ο. Επιχορήγηση του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Παρνασσού.

Ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Παρνασσού επιχορηγήθηκε με 1 εκατ. ευρώ, με στόχο την προστασία και διατήρηση της βιοποικιλότητας της περιοχής ευθύνης του Φορέα.

 

13ο. Ανάπλαση Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου.

Εντάχθηκε προς χρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020», οι εργασίες ανάπλασης όψεων και διαμορφώσεων προσβασιμότητας του Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου Αμφίκλειας, προϋπολογισμού που υπερβαίνει το 1 εκατ. ευρώ.

 

14ο. Πολεοδομική μεταρρύθμιση.

Η μεγαλύτερη πολεοδομική μεταρρύθμιση της χώρας προχωράει, με την προκήρυξη των  πρώτων 15 Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων που περιλαμβάνει ο δεύτερος – από τους συνολικά τέσσερις – κύκλους του Προγράμματος Πολεοδομικών Μεταρρυθμίσεων «Κωνσταντίνος Δοξιάδης» του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Η Δημοτική Ενότητα Ελάτειας, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΥΠΕΝ, έχει ενταχθεί σε μελέτες Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων, στον Γ’ κύκλο του Προγράμματος.

 

15ο. Μηχάνημα αυτόματων συναλλαγών μετρητών στην Ελάτεια.

Με ορθολογικά, οικονομικά, κοινωνικά και γεωγραφικά κριτήρια, θέσαμε το ζήτημα της αναγκαιότητας λειτουργίας ΑΤΜ στην Ελάτεια.

Η Τράπεζα Πειραιώς ανταποκρίθηκε και τοποθέτησε ΑΤΜ, το οποίο λειτουργεί από τον Μάρτιο του 2021.

 

16ο. Τηλεοπτικό Σήμα στις Λευκές Περιοχές.

Με σχετική δράση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προϋπολογισμού 25 εκατ. ευρώ, νοικοκυριά και οικισμοί σε περιοχές της χώρας που βρίσκονταν εκτός τηλεοπτικής κάλυψης, απέκτησαν πρόσβαση μέσω σχετικής πλατφόρμας.

Για τον Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας, ωφελούμενοι είναι οι μόνιμοι κάτοικοι των δημοτικών κοινοτήτων Αμφίκλειας, Δρυμαίας, Μπράλου, Ξυλικών, Παλαιοχωρίου, Τιθρωνίου και Σφάκας.

 

17ο. Ενίσχυση Δημόσιας Βιβλιοθήκης.

Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Αμφίκλειας ενισχύθηκε με σημαντικό αριθμό συγγραμμάτων, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του αναγνωστικού κοινού της περιοχής.

 

  1. Χορηγία πετρελαίου θέρμανσης σε Ιερούς Ναούς του Δήμου.

Μετά από συγκεκριμένα αιτήματα ιερών ναών του Δήμου, εξασφαλίστηκε – μέσω δωρεάς – σημαντική ποσότητα λίτρων θέρμανσης σε ιερούς ναούς της περιοχής.

 

Προσπάθησα, συνοπτικά, να αποτυπώσω τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες που αναλήφθηκαν για τον Δήμο και τους Δημότες Αμφίκλειας – Ελάτειας τα τελευταία περίπου 4 έτη.

Ο λόγος ανήκει πλέον σε εσάς.

Συνεχίζουμε, βήμα – βήμα, με σοβαρότητα, ρεαλισμό και υπευθυνότητα.

Στην πρώτη γραμμή για τη Φθιώτιδα!

Προηγούμενο άρθρο Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας: Πως διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων
Επόμενο άρθρο Χρ. Σταϊκούρας: Ένταξη έργων ύψους 7,6 εκατομμυρίων ευρώ για τη Φθιώτιδα, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.