Αγαπητή συνδημότισσα, αγαπητέ συνδημότη
Δημιουργήσαμε τη Γραμμή Δημότη προσβλέποντας στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου Δομοκού, αλλά και την ενίσχυση της αμφίδρομης σχέσης εμπιστοσύνης Δήμου και Δημότη.
Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι η σωστή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του πολίτη, η καταγραφή και η σωστή διαχείριση των αιτημάτων και των αναφορών του. Όλα τα αιτήματα και οι προτάσεις βελτίωσης θα καταγράφονται και θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου, ενώ θα παρακολουθείται η πορεία διευθέτησής τους και θα ενημερώνεται ο αιτών για την έκβαση.
Η Γραμμή Δημότη είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 8:00 πμ έως 3:00 μμ, εκτός των επίσημων αργιών.
Λειτουργεί καλώντας: 15113 ή στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση 15113@.domokos.gr
Στη Γραμμή Δημότη μπορείτε να καλείτε από σταθερό δίκτυο ΟΤΕ με αστική χρονοχρέωση ή να αποστέλλετε ηλεκτρονικό μήνυμα, προκειμένου να εκφράσετε τα αιτήματα – παρατηρήσεις σας για θέματα κοινού ενδιαφέροντος (καθαριότητας, πρασίνου, περιβάλλοντος κλπ) ή να αναφέρετε μια βλάβη (ηλεκτροφωτισμού, τεχνικά, κτλ).
Οι κλήσεις από τηλέφωνα άλλων δικτύων σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας χρεώνονται σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον τιμολόγιο, έτσι όπως το ορίζει ο κάθε πάροχος σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας.
Η διαδικασία που ακολουθείται έχει τη μορφή:
- Τηλεφωνική λήψη του Αιτήματος.
- Προώθηση του Αιτήματος στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.
- Απάντηση/Ενημέρωση του Δημότη για τη διεκπεραίωση ή την πορεία εξέλιξης του αιτήματός του.
Την ευθύνη για την υλοποίηση του προγράμματος έχει το Γραφείο Δημάρχου που ενημερώνεται άμεσα για τα αιτήματα των δημοτών και παρακολουθεί τις ενέργειες των υπηρεσιών του Δήμου.