Ακόμη ένα εξαιρετικά επίκαιρο διαδικτυακό σεμινάριο, ολοκληρώθηκε με επιτυχία από τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος με αντικείμενο: «ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ – ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ» το απόγευμα της Τρίτης 21 Ιουλίου 2020 από τις 16.30 μέχρι τις 21.00.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν από τους εξειδικευμένους εισηγητές, όλες τις εξελίξεις, τις τρέχουσες τάσεις, τους τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών, αλλά και τις πλείστες ευκαιρίες που αναδύονται, σε όλη την αλυσίδα που σχετίζεται με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Ο ρυθμός ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα κατά τους τελευταίους μήνες έχει υπερδιπλασιαστεί και αυτό αναμένεται να αποτελέσει μια από τις λίγες ευκαιρίες ανάκαμψης της επιχειρηματικότητας και κατ’ επέκταση της οικονομίας.
Ο κ. Γιάννης Αγγελάκης, Digital&InteractiveMediaexpert, Δ/ντής Μάρκετινγκ της DataConsulting, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις οφείλουν να αφουγκράζονται τις ανάγκες του καταναλωτή, να εντοπίζουν ευκαιρίες και να στοχεύουν με επιτυχία στο κατάλληλο κοινό.
Η δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος GR.EC.A- eCommerce&Coordinatorτου ΕργαστηρίουELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών,αναφέρθηκε αναλυτικά στην κατάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο πριν όσο και μετά την πανδημία, τη σημασία που έχει και τον ρόλο που μπορεί να παίξει,για την Ελληνική αγορά.
Στη συνέχεια ο κ. Γεράσιμος Λαζαρής, Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ Β’, Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, Πρεσβεία της Ελλάδος στο Λονδίνο, πραγματοποίησε μία αναλυτικότατη παρουσίαση της αγοράς τροφίμων και ποτών καθώς και των εντυπωσιακών αριθμητικών στοιχείων που κατέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναφερόμενος και στις επιπτώσεις της πανδημίας στην αγορά τροφίμων και ποτών και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και χρήσιμη επίσης η παρουσίαση της κας Μαριλένας Αργυρού, Operations & Supply Chainexpert & Ιδρύτριας – Managing Director του OPERATIONS CENTER, η οποία έκανε μία λεπτομερή αναφορά για τη διασύνδεση του ηλεκτρονικού εμπορίου με τον κλάδο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, εστιάζοντας στις προκλήσεις αλλά και στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και αναμένεται να ενισχύσουν και να εκσυγχρονίσουν τον κλάδο, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων.
Τέλος ο κ. Μιχάλης Γαλιατσάτος, Managing Director της Cargo 360°, αναφέρθηκε στον νευραλγικό ρόλο των τελωνειακών αποθηκών στη διαχείριση των προϊόντων που διακινούνται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το σεμινάριο έκλεισε με συζήτηση, ερωτήματα και τοποθετήσεις από τους συμμετέχοντες, ενώ τον συντονισμό πραγματοποίησε η υπεύθυνη Πληροφόρησης του ΣΒΘΣΕ/ΕnterpriseEuropeNetwork κα Γιόλα Φράγκου.